bättre

Just nu mår jag faktiskt (peppar peppar) mycket bättre. Kan andas, nästan, normalt igen och värken har släppt. Har faktiskt sovit typ hela dagen idag för att jag mådde kasst, så det kanske var den bästa kuren.
Gruppledaren sa till mig att jag skulle ringa ifall det var så att jag tänkte komma till jobbet imorgon, annars behövde jag inte höra av mig och hon skulle sätta in en vikarie, så jag ringde inte eftersom febern inte är borta o sådär, men så ringer hon upp, fick mig att känna mig en aning oansvarig :s Har en känsla av att det blir väldigt surt när man är sjuk, kan väl förstå det på ett sätt, men vad ska man göra? Jag har ju inte bett om att få luftrörskatarr..

Ska göra mig lite te med honung nu, det brukar lindra bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback