ååh

HAHA, det här är absolut inte bra för mig, men jag hittade Charlies blogg här på internet och sitter o skrattar (fast jag kan inte skratta) mig fördärvad. Så fort jag gör en antydan till att skratta kan jag inte andas och får hosta som i sin tur medför massa slem i halsen som gör att jag kan andas ännu mindre. När jag äntligen har fått bort slemmet får jag panik för då är det som att försöka suga in luft genom ett sugrör och så håller det i sig ett bra tag. Blir ju rädd här när inte mamma är hemma, tror ju att jag ska dö minst =/ Vet inte hur jag ska göra imorgon, får se om det bättrar på sig under natten. Det känns bara så jäkla taskigt att sjukanmäla mig när jag vet hur svårt de har det med vikarier, får väl gå dit om jag så ska dö på kuppen.
Fan, det har gått en dag och jag är redan trött på det. Hur ska det här gå? och gör mig frisk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback