jävla skitdjur

Jag mår inge bra, sover så himla dåligt om nätterna. Drömmer en massa stressande drömmar som gör att jag bara ligger o vrider mig, pratar och är uppe o går. Tror att det kan bero delvis på en viss sjukt jobbig råtta som hänger på gallret och biter så mycket hon bara kan dag som natt. Inatt satte hon igång runt halv ett och väckte mig självklart. Hon har även lyckats väcka mig på mornarna cirka fem. Ni kan ju bara gissa vad jag tänker just i de situationerna!! Inga snälla tankar om man säger så..
Började klockan sju dessutom imorse och det kändes verkligen som att jag var helt tom i huvet. Känns som att jag inte sovit på flera dar. Ska bli så skönt att slippa råttorna i sovrummet när jag flyttar. Kanske man kan få lite lugn och ro för en gångs skull!

Nej, nu ska jag klä på mig efter duschen, om jag orkar :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback