Jävla idioter

Det här är helt sjukt! Fick precis ett brev från seb där de menar att jag har en skuld på mitt konto och det visade sig vara arlanda parkeringen som jag betalade för mer än en månad sen!! Tydligen har de inte dragit de pengarna förrän nu, 6 juli. Men jag fattar inte hur det går ihop, blir det så, så ska ju pengarna "låsas" på kontot tills de dras. Det kan ju tex stå saldo 700, disponibelt belopp 500, och då är ju de där 200 låsta så man inte kan använda dem. Hur kan det då bli såhär? Måste ju va arlanda som gjort ett stort misstag. Alla andra saker har dragits samma dag eller åtminstonde dan efter. Hur fan kan de få för sig att dra nu, när jag betalade det 2 juni??
En annan sak som oroar mig när jag loggade in på min egen banksida, var att det inte finns nån betalningshistorik över det jag tog ut samt betalade med kortet i Grekland.. Tänk om det också kommer nu? Kanske har blivit nåt fel med kommunikationerna mellan bankerna. Jag hade iaf mindre pengar när jag kom hem därifrån på kontot, så det borde ju ha dragit..
Ska iaf ner på stan nu, och det blir att knalla direkt till SEB för att reda ut det här, det är sjukt! Dessutom har de tydligen dragit 100 kronor extra för att jag har en skuld + 15% i ränta på de jävla pengarna, jävla idioter! Blir så förbannad på sånt här! Ofta man räknar med att få betala saker en månad senare man trodde man betalade det, nej det gör man inte! Jag vill fan ha tillbaka varenda öre, får jag inte det ska jag iaf inte betala nån ränta och jag vill ha tillbaka de 100kronor de dragit. Det är fan inte mitt fel det här, jag har inte råd att få massa skulder på saker som ska ha betalts för längesen!

Ska ordna med en postväxel dessutom och höra på nordea vart mitt lån tagit vägen :) Skulle ju öppnas ett konto till mig där, men jag har inte hört nåt om det än

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback