Jag har en lägenhet, men...

Nu är lägenheten min, men allting känns fortfarande  väldigt osäkert! Var nere till stan idag och till banken. På SEB fick jag inte ens fylla i nåt papper om jag kan bli godkänd för lån, gick vidare till nordea i stället och hon trodde inte det skulle bli något som helst problem! Funderar på att flytta över allt mitt från SEB, tycker inte den banken är nåt vidare faktiskt! Får iaf svar från nordea via post om lånet blir beviljat eller inte. Blir det inte det vet jag inte vad jag ska göra! :S Visst, jag har råd att betala lägenheten, men inte råd att renovera och det är ett stort måste. Dessutom har jag inga som helst sparpengar kvar då om det skulle krisa med jobb någon månad! Min andra plan gick i stöpet, så inte ens det har jag ifall det skulle skita sig... Jaja, jag har en lägenhet, men inga pengar. Låter inte det superbra?

Snart ska jag åka iväg till ikea och kolla upp de möbler jag har tänkt köpa sen +bestick och sånt, men just nu känns det inte så kul. Tänk om allt går åt helvete :S Min vanliga otur i så fall, skulle knappt göra mig förvånad ens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback