imorgon<3

Förmodligen löser det sig med jobb för min del. Jobbade kvällen med vår gruppledare och hon hade papper till bemanningen, så det är bara jag fyller i och anmäler mig. Tar jag nog alla avdelningar på Björkliden, då lär det ju inte ska krisa med pengar på nåt sätt, hoppas jag :) Får jag inget jobb blir det väl att söka till transcom som alla andra!
Idag var det faktiskt riktigt kul att jobba kvällen, beror så mycket på vem man jobbar med sådär också! Var kul att träffa på Malin en sväng med, vi har gått om varann totalt verkligen. Inte alls sett skymten av henne, men snart jobbar vi tillsammans mer!

Imorgon jobbar jag 8-13, sen bär det av till svenska hem mäklarna för att hämta nycklarna till lägenheten. Längtar såå! Från och med imorgon är alltså lägenheten helt min, ofattbart :) Nu är det i princip bara en sak som fattas här hos mig och det är väl en omöjlighet att allt jag önskar och vill slår in. Jag får väl vara glad att allt annat går min väg för tillfället! Men man är visst aldrig nöjd med det man har, vissa saker är dock så viktiga att jag skulle kunna avstå allt annat, nästan!

Idag hade jag planerat att lägga mig och sova tidigt, det sket sig direkt. Att det ska va så svårt att bli trött i normal tid. Nästan så jag får tvinga mig själv att somna vid 12 halv 1. På helgerna blir det lätt mycket senare ändå. Önskar lite att det var tvärtom, morgonpigg och kvällstrött. Då skulle jag inte nära inpå svimma varje gång jag måste gå upp kvart över sex. Min sömnrytm stämmer ju inte helt överens med jobbtiderna. Blir för lite sömn till vad jag kräver. Jävligt allt är va? :P
nej, undra om jag ska ta o krypa ner nu. Ingen intressant på msn i vilket fall som helst. Dumt att sitta uppe och glo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback