here you go

Sysselsättning: jobbar, jobbar och jobbar. På min lediga tid funderar jag för mycket och umgås för lite
Utbildning: gymnasie, dock enbart högskoleförberedande, om det nu är nåt att klaga på
Längd: 1,70
Frisyr: slingat, uppklippt och helt enkelt skitfult
Tatueringar: nej
Allergier: inte allergi precis, men jag tål inte laktos
Utmärkande drag: vad har jag för utmärkande drag?
Vilken hundras liknar du: eh, eftersom jag inte gillar hundar föredrar jag nog att inte vara lik nån
I vilka länder har du varit: Grekland, Turkiet, Kroatien, Bosnien, Norge
Vilka länder vill du åka till: En dröm är att åka till Spanien och lära mig spanska, vill besöka de flesta länder. Afrika är en stor dröm även det..
Vilka är dina starka sidor: Jag tror jag är en ganska stark person i sig, klarar det mesta, om jag bara vill..
Vilka är dina svaga sidor: jag är feg känslomässigt, rädd att förlora saker även om tystnaden innebär samma sak.. Jag är även väldigt känslig i pressade situationer där jag känner mig nedtryckt.
Sport du gillar att titta på: Hästhoppning, simhopp, friidrott o såna där meningsfulla sporter
En efterrätt du älskar: Euw, jag äter inte sånt..
Sällskapsspel du gillar att spela: Oh, monopol, twister, kubb, you name it
Ett klädesplagg du gillar: mysbyxor
Vad använder du för parfym: escada summer heat m.fl
Vad har du på dig när du sover: olika, det jag hittar när jag ska sova. Linnen brukar gå hem
Vad är det första du gör när du kommer till ett hotelrum: kontrollerar rummet
Hur många barn vill du ha: lite svårt att säga på rak arm. Vill helst inte ha barn, vill bara va gravid..
Vilka kvaliteter vill du att din drömpartner har: Humor, att ha kul ihop är nog det viktigaste efter ärlighet förstås
Vad tycker du är attraktivt: ett sött leende med smilegropar, sådär så man bara smälter inuti
Har du varit otrogen? Med vem och varför: Inget att skylta med kanske
Om du var tvungen att få något amputerat, vad skulle du välja: hjärtat?
Om du fick hämnas på någon i ditt liv, vem skulle det vara och för vad: En kärring på mitt jobb som fått massor av människor att aldrig vilja komma tillbaka till avdelnigen pga att hon är så otrevlig och elak..
Om du kunde läsa folks tankar, vad skulle du vilja veta: Det jag är för feg för att fråga om, dock skulle jag väl även då vara för feg för att kolla efter
Om du fick skriva ett brev till dig själv och skicka det tillbaka i tiden, till när skulle du skicka det och vad skulle du skriva: Jag vet inte. Vet vad jag önskar att jag skulle få skriva, men det har inte inträffat än.. Hoppas kan man ju ;P Det är det jag är bra på!
Vad är det bästa med att vara tjej: Vi vet saker innan de ens inträffat, om nu det kan kallas bra. Vi kan få vad vi vill ha genom att spela på sexighet
Vad är det mest pinsamma som hänt dig: uj, jag gör bort mig dagligen. Kan inte hålla reda på allt..
Något du aldrig skulle kunna göra: ta i en insekt
När slutade du tro på tomten: Jag vet inte om mamma ens varit så fanatisk på att inbilla mig att tomten fanns och hade hon nu det så kom jag nog på det rätt tidigt
Hur mycket kan du dricka innan du blir full: ja, de beror på vem/vilka jag festar med och sinnesstämningen
Vilka 3 uppfinningar kan du inte leva utan: datorn, mobilen och bilen
Det här är du beroende av: datorn, mobilen, den lämnar knappt ögat en sekund, mat, kvällspromenader, även om det blivit dåligt med dem på senaste tiden
Varför försvann dinosaurierna: För att de inte stannade kvar
Varför är snön vit: Därför att den inte är svart
Har du varit uppe i Eiffel-tornet: nej
Något du tänkt mycket på den senaste tiden: Det jag ständigt tänkt på under en för lång tid nu..
Vilket är ditt sämsta köp: allt impulsköp i princip
I de här länderna kan du tänka dig att bo: Spanien

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback