hehe, skoj :)

Det var ganska roande på banken idag, hon som jag hamnade hos frågade om jag ville börja månadsspara, kanske börja med att lägga undan en 100lapp eller så. Så svarade jag att det nog inte passar just nu eftersom jag tagit ett lån och måste betala av det.
"Men du har inte tagit lån hos oss va?
-nej på Nordea, jag fick inte ta här.."
Hon blir dyngnervös och skäms och börjar bläddra i sina papper.
"Oj, jag hoppas vi kan rätta till det i framtiden så du stannar hos oss!"
Det var lite roligt att se minen där.
Postväxeln är fixad nu så snart är nycklarna och lägenheten mina, jag längtar såå tills allting är klart och jag kan börja flytta in. Har en idé i huvet hur det kommer att se ut, hoppas det blir lika fint. Ska bli så skönt att ha eget. Trodde jag aldrig när jag löst började leta lägenhet. Tänkte ju inte ens titta på den här, o när jag väl tittat på den trodde jag inte att jag hade nån chans att få den, men ibland så :) Tyckte verkligen om den direkt, den blir perfekt! MIN lägenhet!
Mamma bjöd på sibylla när vi åkte hem, väldigt gott! Nu skulle jag kunna döda för en cola, är sjukt sugen!! Men orka gå nånstans, niet ;)

FISKARNA
19/2-20/3
Du hakar upp dig på småsaker och det är ovanligt stor risk för gräl runt dig. Humöret är inte på topp.

Mja, så dåligt humör är jag inte på. Däremot är jag trött på gissningslekar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback