har tråkigt

I brist på annat så :P Håll till godo:

1. Kan du fixa en punktering och byta torkarblad själv?
torkarblad kan väl vem som helst byta, men punktering, näe.. de får allt en stor, stark karl hjälpa mig med

2. Hur äter du ett äpple?
Jag äter "mitten" på det eller vad man ska säga. Sådär som de äter äpplen på barnprogram.

3. Är du rädd för små svarta kryp med många ben?
Löjligt rädd, men värst är om de, plus de massa benen, har vingar

4. Big Brother eller Sportnytt?
Ja, det var ju ett svårt val. Inte för att jag följer nåt av de, men BB helt klart

5. Rent spontant, om du får välja en present till dig själv, vad skulle det bli då?
Oh, det skulle nog bli en kamera eller något hälsosamt, så som ett träningskort kanske
 6. Är du mörkrädd?
Ja, även det.. Är rädd för det mesta

7. Resmål som fascinerar?

Afrika!
8. Ditt senaste telefonsamtal?

Oj jag vet inte. Det är aldrig nån som ringer till mig. Tror det var mammas kusin som sa att de skulle komma vid 18..
9. Om du får välja en artist som kommer och spelar för dig på din födelsedag, vem blir det?
Björn Rosenström, eller Lars Winnerbäck. Kanske båda?

10. Förrätt eller efterrätt?
Förrätt, jag är ingen vän av sötsliskiga saker

11. Bästa stunden på dagen?
Tiden då man kommer hem från jobbet. I synnerhet om man vet att man är ledig dan efter med

12. Tre saker du alltid har med dig?
plånbok, nycklar och mobilen

13. E-post eller snigelpost?
E-post. Fast snigelpost har sin charm den med

14. Den senaste komplimangen du fick?
Jag vet inte.. Får aldrig komplimanger

15. Senaste gången någon skällde på dig?
Var säkert mamma av nån anledning som att, det ska inte va tänt i taket mitt på ljusa dan, jaja....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback