glad :D

För jag har en lägenhet, blivit godkänd i föreningen och jag har fått lånet beviljat, det känns toppen. Nästa fredag är den helt min, då får jag nycklarna och kan börja lite smått med småsaker och hoppas på att Magnus snart kan börja med de stora jobbet :) Parkeringen har jag från 1/9, så då hoppas jag vara inflyttad!
Nu är nästan allting bra, för en gångs skull, hoppas det håller i sig! =)

Har nyss varit och handlat med mamma, vi gjorde en sväng förbi Roine med och jag fick lite saker till lägenheten av han! Stekpanna, smörgåsgrill, elvisp, gratängform osv. Slipper jag köpa det, väldigt snällt :D
Nu ska jag snart till jobbet, eller jag börjar halv fyra så det blir en kort kväll! Tiden mellan 16-20 går väldigt fort jämt! Jag vill ha mer arbetsdagar så jag kan få mer pengar. Helst på nån annan avdelning då. Kanske skulle börja gå bredvid på Linden på mina lediga dagar? Får höra med chefen eller gruppledaren..
Nu ska jag äta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback