fika :)

Så skönt att va ledig i helgen, ledig nästa med, men sen jobbar jag tror jag! Har kommit på att det är ju inte så konstigt om man får dåligt med pengar när man oftast bara gör 4 dagars veckor. Visst, det är skönt, men jag behöver pengar ju! Inget svar har jag fått om jobbet som personlig assistent än, hoppas jag har en chans att få det! Annars ska jag ringa högehus och höra om de vill ha en vikarie. Börjar bli orolig, tänk om jag inte skulle få jobb till hösten? Boken har jag ju alltid är klart, men det är ju bara en avdelning. Behöver jobb varje dag!

6 dagar kvar tills jag får nycklarna, oh jag längtar!! På kvällen där ska jag och mamma åka ut med räkbåten i Kristinehamns skärgård också, vi och alla pensionärer, men vem tackar nej till räkor? :D

Idag ska jag äntligen träffa Linda! Saknar henne, ska bli kul att se bäbismagen, hon ska ju ha om 4 veckor! Det känns lite overkligt fortfarande och samtidigt känns det som att det var väldigt nyligen jag fick reda på det. Tiden går fort och det skrämmer mig lite faktiskt..

Snart är det helt borta, fattar ingenting, vad ovanligt! Blir snart irriterad faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback