sola sola sola

Snart ska jag ta en tripp till solariet och fylla på mitt solkort medan det är 75% rabatt och såklart sola lite, kommer säkerligen somna där i, är så seg så det är inte klokt! Har i alla fall pluggat en hel del, skrivit klart rapporten (nästan) och gjort några av frågorna på genetiken. Dock måste jag ha hjälp med vissa grejer eftersom vi inte har haft genomgångar, blev med ens lite svårt då.. :/
Saw 3 har laddat klart nu, tog lika lång tid att packa upp den som det gjorde att tanka hem den, men nu är det i alla fall klar med svensk text o allt. Hittade inte mina dvd-R skivor nu bara, vill inte bränna över på en Rw för då kommer jag säkerligen spela över..
Jag är sugen på att köpa nåt nytt! Det är så roligt med nya saker. Vill ha mer pengar!! Gillar inte att jag börjar bli fattig, hur ska jag då överleva? Hoppas de ringer om jobb snart för jag tror jag kan behöva det! Hoppas jag hamnar på nåt bra ställe med bra arbetskamrater som är tacksamma mot sina vikarier!

Nu ska jag åka!! Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback