sjukt..

Inatt drömde jag helt sjukt. Vi hade haft idrott och skulle byta om, när alla var klara hade jag glömt nåt och skulle packa ner det men då gick de andra bara. Försökte gå ikapp dem sen men de syntes inte nånstans, men eftersom vi alltid går och äter efter idrotten så gick jag dit för att leta, lagom sur. När jag kom in i matsalen var den helt plötsligt en buss med sängar överallt, var massa folk där inne och alla hade med sig sovsäckar o allting, jag hittade inte Stina o dom nånstans. Däremot hittade jag en annan person jag tog sängen bredvid och började prata med. Kan ju tilläggas att jag avskyr den personen väldigt mycket och jag fattar inte varför jag drömde om henne. Hon berättade i alla fall att hon varit så otrevlig mot mig på grund av alla bråk hon haft med sitt pappa, att hon var på dåligt humör och lät det gå ut över andra.
Efter ett tag var det nån som ropade, Stina och de låg längst ner i bussen så jag gick vidare dit med miffot i släptåg. Där kom jag på att jag hade glömt massa grejer så jag var tvungen att gå o hämta det, tog jättelång tid men till slut var jag tillbaka och fick då reda på att vi skulle åka till frankrike i den där "bussen", då upptäckte jag att jag inte hade med min kamera, så jag fick gå iväg igen hela långa biten för att hämta den.
Helt sjukt! :D
Nu har jag varit på Thomas Zoologiska för första gången, blir så sugen på att skaffa fiskar, det är så otroligt fint! Han hade en stingrocka som var riktigt häftig och en krokodilgädda som hade fått en fisk som hade dött under natten, så han simmade omkring med den i munnen och såg stolt ut, haha!
Nu ska jag snart börja med maten för jag är hungrig som sjutton, sen måste jag göra klart naturkunskapen, men det är så svårt :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback