raderat inlägg

Kände för att radera alla inlägg, var en del jag inte ville ha med i den här!
Idag har jag varit ute och promenerat med mamma, satt i solen i cirkus en timme för mamma skulle lägga spår åt hundarna och det var varmt och gottit! När jag kom hem gick jag iväg på en tur till frödingsplan för att sola, jobbar hårt på studentbrännan här, inge snyggt att va kritvit i vit klänning, nääe! Usch jag känner mig så ensam när jag tänker på studenten, har ju bara mamma liksom, till alla andra kommer massor av släkt och grattar. Det känns lite jobbigt! :( Får väl snart reda på om jag fått nåt jobb med, hoppas inte! Ja, jag vill vara ledig i sommar och söka till hösten! Hamnar väl på transcom som alla andra kan jag tro. Skitjobb vs skitjobb liksom. Snarast möjligt blir det väl att utbilda mig till sjuksköterska, det ska jag väl klara av! Jag är sjukt dålig på att plugga bara, det blir ju ett problem förstås. Jag har jobbat nada på det muntliga nationella som jag egentligen skulle ha imorgon. Känner mig så krasslig, vill inte bli sjuk. För dåligt med tid över till det!

Jag mailade om en bil idag, skulle vilja ha den men jag har ju redan en. Kör ihop sig lite, kan ju inte ha två. Men den är såå fin och billig. Säkert massa fel, annars borde den ju kosta mer tycker jag. När jag väl har lagat upp en bil vill jag ju inte ha en till att fixa med. Det är dyrt att ha bil o.O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback