frågor

VAD HETER DU?
Nathalie
VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG?
Grå
VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU?
chess - The deal
VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL?
Kollade på Anna Pihl
HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU?
risigt
DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED?
mamma
DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET?
utseendet
HUR MÅR DU IDAG?
bättre än igår
VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK?
cola
FAVORITSPORT?
badminton
HÅRFÄRG?
 mörkbrun
ÖGONFÄRG?
blågröna
SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG?
solnedgång
SYSKON & DERAS ÅLDER
Jenny 27
FAVORITMÅNAD?
Juni
SENASTE FILMEN DU SÅG?
the hills have eyes
FAVORIT DAG PÅ VECKAN
fredag kväll
FAVORITHOBBY?
laga mat
ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON?
ja i vissa situationer
FAVORITLÅT(AR)?
de jag kan relatera mig till
SOMMAR ELLER VINTER
sommar
KRAMAR ELLER KYSSAR?
båda!
CHOKLAD ELLER VANILJ?
vanilj
HUR BOR DU OCH MED VEM/VILKA?
lägenhet med mamma
VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER?
tårdrypande kärlekshistorier
HUR SER DIN MUSMATTA UT?
rakad
KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN?
japp
ÄR DU ROMANTISK?
kan jag nog va
SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG?
nej inte precis, men hoppas på att bli det snart
VAD SKA DU GÖRA IMORGON?
gå till skoaln och ha Nationellt prov i svenska B ><


SENASTE PERSON SOM...

Sov i din säng: jag
Såg dig gråta: gråter helst inte inför folk
Du hånglade med:
Skällde på dig: mamma för nåt antar jag  

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU...

Gråtit: nej
Köpt någonting: hmm ne
Blivit sjuk: vart sjuk i söndags
Sjungit: always
Sagt "Jag Älskar Dig": i wish 
Velat säga till några att du älskar dem: ja
Träffat någon ny: nej
Saknat någon: mmm
Kramat någon: nej
Kissed someone: nepp

SENASTE....

Låt du hörde: I know him so well
Drink du köpte: oj det vet jag inte
Sak du stal: dunno
Mat du åt: chickenbits


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback