.....

Imorse vaknade jag halv åtta för att jag hade så grymt ont i halsen och det har hållt i sig hela dan :( Sov inte så bra överhuvudtaget i natt, höll på att aldrig somna. Orka med halsfluss igen :( Vårdcentralen blir det inte i första taget nu när det kostar .*snål* Åkte faktiskt bil till konsum förut och köpte dricka, då kände jag mig en aning lat faktiskt!
Jag har fan inte tid att vara sjuk nu, fast just nu är jag på gott humör trots det. Är glad :D
Har inte alls så mycket att skriva om. Helgen har varit väldigt lugn. Har letat lite resor o hittat en hel del billiga till Grekland, Cypern och Turkiet. Vill åka!! Hoppas det blir av! 4000 för 15 dagar är ju inte alls så dyrt!
Nej, nu ska jag lägga mig i soffan och kolla på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback