äntligen

Idag klarade jag av muntliga nationella, så skönt! Jag var jättenervös men det gick bra! Det var det absolut sista nationella vi kommer ha, fan va skönt! Ännu en sak avklarad. Nu är det bara, eh, rapporten, etologin, genetiken, fotouppgifter och hinduismen kvar. hmm! Hade tänkt börja idag men skamligt nog somnade jag och var däckad i ett par timmar. Efter det åkte jag och mamma och handlade, var konstigt nog inte sugen på nåt, men köpte wasabiärtor, svårt att säga om de var goda eller äckliga. Gick inte att sluta äta dem iaf..
Kollade sen på Talang 2007 och mullvaden. Lätt att jag vet vem mullvaden är! :D

Sköönt med fyra dagars helg. Valborg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback